Hola, soc la Maria

Hola!

Doncs jo soc la Maria, soc d’Argentona, El Maresme i tinc 31 anys. Soc arquitecta, ceramista, auxiliar florista, professora d’institut i eterna aprenent, tot i que no ho faig tot alhora, però gairebé. Actualment soc professora en un institut d’Arenys i a les tardes -i algun cap de setmana- espero poder combinar-ho amb el Grau d’Arts i la meva pràctica com a ceramista. Soc de les que quantes més coses faig més dono de mi.

Si us ve de gust saber més de mi, us explicaré una mica com he arribat fins aquí. Pocs mesos més tard d’acabar  la dura i llarga carrera d’arquitectura, i mentre havia tornat a fer ceràmica com quan era petita a l’escola del poble i on m’hi sentia com peix a l’aigua, vaig constatar que el món de la construcció no era el meu. Seguia tenint la necessitat de fer els espais on vivim el més comfortables i el més nostres possible, però l’arquitectura i la construcció no eren la meva manera de fer-ho així que vaig estar uns anys treballant com a curadora de mobles i objectes de disseny. Vaig fer un postgrau d’aparadorisme i visual merchandising però que l’objectiu final dels projectes fos vendre tampoc m’atreia. Vaig fer després un curs a l’escola Massana sobre curadoria d’exposicions i tot i que em va agradar vaig trobar que no en sabia prou d’art com per a canviar de sector. En paral·lel a les classes de ceràmica vaig adonar-me’n que m’agradava molt ensenyar -i que portava des dels 16 anys fent classes en acadèmies- i vaig decidir fer el màster per a ser professora. Vaig passar d’estar-me tot el dia fora de casa treballant a treballar només els matins -i una tarda- i vaig animar-me a seguir-me formant i em vaig apuntar a fer un CFGS de ceràmica artística a l’Escola Llotja, que vaig acabar el juny passat. I aquest curs m’he animat a apuntar-me al Grau d’Arts per mirar d’aprendre allò que tinc la sensació que encara em manca per a ser una bona professora, ja sigui de dibuix en instituts com de ceràmica. Bé, per això i perquè em vé molt de gust també com a ceramista seguir buscant el que com a arquitecta no vaig ser capaç d’aconseguir. Que la gent ens sentim el més confortables possible en els espais que vivim, ja sigui fent art o gaudint-ne.

Us deixo també la meva web i instagram per si voleu xafardejar.

Encantada de ser per aquí 🙂

maria.

Entrada similar